söndag 1 februari 2009

Är det dags igen.....?


En liten smygstart....



Har fått lite klagomål på att min blogg är så undanskuffad.... Kanske det är dags att göra nåt åt det nu när det är nytt år och allt.



Dessutom har jag ju nya fina bilder att visa.....


Snövägen vi gick....

Jag åkte ju med Linda hem till henne i Sanviken i torsdags. Det var jättekul och så roligt att se nya vidder. Vi åt pizza från ett underbart ställe som heter "Monroes". Där kunde jag stannat länge...



Sen efter maten hamnade vi i soffan med varsin dator i knät. Vi tittade på bilder och annat roligt vi var intresserade av.


När vi väl började bli trötta envisades Linda med att jag skulle sova i sängen... Och hon på soffan.... NÄÄÄÄ ,så kan man ju inte göra, tyckte jag...... JOOO då sa Linda. Och argumenterade mig i hennes säng. Det var ju för katternas skull och det var ju så bra att jag som ville ha kallt sov i sängen med öppet fönster.. ...( Jo jag vill gärna ha ca 14 grader när jag sover) och det kunde jag inte argumentera emot....




Fredagen började lugnt och stilla.... Tills Julia började visa hur det gjorde ont i magen( Hon hade inte ätit). Det var jobbigt att se hur hon krampade i magen och sköt rygg hela tiden. Jag blötte deras mat och sen blev det lite tvångsmatning.... Efter det så var hon som vanligt igen och jagade katterna.



Vi åkte iväg en stund och gick en promenad i snön... Där knäppte jag massor av härliga och dråpliga bilder......


Troja har hittat sin pinne....... Varning för snabb knä fällning!!!!!






Lessie och Troja poserar....


Linda ruskar om en trädgren och Less & Troja blir som tokiga när snön faller...


Söt som socker.... OOPPSS snö.....




Gloria är stolt i sin fina overall.....



Julia är nästan ännu mera stolt i sin blåa overall....

Sällan mina hundar är så här fartfyllda....

Nu får det räcka för idag..... Men det finns många flera bilder jag vill lägga ut....

Kram / Monica

Inga kommentarer: