måndag 16 februari 2009

Bil jävel.....

Förra fredagen gick först min bakre torkare sönder.
Sen på lördagen gick blinkersen sönder.....

Tidigare problem har varit att jag har ett oljeläckage och att fläkten inte fungerar. Det har varit ett problem, men ändå hanterbart.

Min bil fick hälsa på mekanikern för sina blinkers problem.... Jag vet... Det är ett tjejproblem, men jag vill inte köra utan blinkers.
Det blev flera turer till mekanikern som inte förstod vad som kunde vara fel.... Efter ett par dagar inne på verkstaden kunde han hitta orsaken....
Det var den bakre torkar motorn som hade brunnit.... SUCK.....

Allt var frid och fröjd.... MEN....

Bilister jag mött på sistonde har varit griniga o bländat mig trots att jag inte haft helljus på.
Idag började jag tänka efter ordentligt..... Tänk om mitt oljeläckage har påverkat hydrauliken som höjer och sänker min Citroen.... Tänk om jag inte har nån olja..... Undrar vart den ska fyllas på.....

Känner mig som en riktig nolla.. Fattar inget alls känns det som....
Pappa ska titta lite med mig imorgon....

Så nu återstår nog inte bara att betala för förra besöket. Utan jag måste nog lägga in Fleecan igen..... SNYFT......

KRAM
Nu ska jag sova och drömma om fungerande bilar ;)

Inga kommentarer: