tisdag 19 augusti 2008

Bilder på mitt hus & mina hundar

Mitt hus i vårsol.... Jag hyr övervåningen och det finns ett hunddagis som hyr underdelen och den närmsta trädgården. I sommar har hyresvärden rödmålat huset och sett över alla fönster. Nackdelen med detta var att allt vildvin som täckte fasaden är borta..... MEN... det är inte utrotat.... Det växer ca 5 cm en solig dag, så jag hoppas på ett heltäckt hus nästa år...



JULIA



Lite dålig bild eftersom det är med mobilen.... Men detta är min 3 åriga Julia. Mitt hjärtegryn...
Tyvärr hittar jag inga bra bilder med min första hund, Gloria. Vilket inte är ovanligt... Hon är svart och därför lite svår att få bra kort på. Sen är hon inte den som är mest linslus... men jag ska definivt försöka hitta bra kort på henne ... Om inte annat får de sämre visas iaf.... Det går ju inte för sig att inte visa mitt gullegryn.... Mitt svarta ljus....
Mer kommer snart...
Kram
Monica


2 kommentarer:

sygryn sa...

Hej, jag tittade in en sväng!/Malin

Beas sa...

Pssst....jag har letat fram något åt dig på min blogg! ;-)